photo my baby

photo my baby

Tuesday, February 15, 2011

V-Dayz

as salam..
semalam valentines day.. ape u oll dapat.. me x celebrate pon.. its haram!.. hehe.. nk sambut cmne, ma abg keje kt airport balik lambat.. nk dinner cmne.. x pe la tu x penting.. smlm igt x yg i ade cite satu benda ni, yg mane i sendiri pon x bole maafkn diri i sendiri.. mmg melampau tol, dh tahap keterlaluan sgt.. wahwahwahh...i olwiz let him hurt, but he still loves me... awww!!!  1 dayz b4 valentines day jd plak.. tp dia sikit pon x kisah.. malah v-day dia kol aku lg  nk wish.. aku mcm terkejut je.. den dia ckp dia ade ot, its ok.. tgu smpi malam.. fayyaz pon dh tdo.. klu ari2 mcm ni makne nyer ank pon x kenal bapak.. tp aku phm dia sibuk nk cr duit.. x pe lakot.. dia balik kol 9.30 mlm.. aku tnye, x de hadiah ke.. dia kata dia x sambut... aku jawab blk.. ok.. masuk je uma, kt belakang tangan dia pegang benda.. jeng3.. dia bg sumting.. haha.. aku terus peluk dia.. x sangka dia bole maafkn aku n belikan aku sesuatu .. haha.. syg kt dia sgt2.. benda tu aku x bole nk upload kt blog ni.. biar la rahsia.. haha.. yg penting dia bg ikhlas, n aku suka..

No comments: